Bloglovin’ etc.

Follow my blog with Bloglovin

We zijn al goed op weg in blogland en omdat je natuurlijk blogt zodat anderen je blog lezen, maak ik me lid van Bloglovin’. Volgen dus maar die handel! 🙂

Klik gewoon op het linkje!

Follow my blog with Bloglovin

Er is ook nog een leuke give-away op 3 is a party. Ik zou dat beter niet verklappen maar goed, ik heb een goed hart… 😉  Klik hier.

En wie een moederdagcadeau’tje wil moet hier zijn: Dreamstuff: Give Away – voor creatieve moeders, tantes, oma’s, etc…

One thought on “Bloglovin’ etc.

  1. hoi hoi, wat leuk dat je meedoet aan mijn give away! Ik wens je veel plezier met bloggen, en naaien! groetjes, marieke (threeforaparty.blogspot.com)

Leave a Reply

