DIY-slabbetjes

Naaikriebels… En veel!!!

Pinterest doet er geen goed aan want daar vind ik eindeloos veel ideetjes. Soms lig ik er zelfs wakker van… 😉

Om het naaien verder te oefenen maakte ik een slab voor de toekomstige spruit. Het patroon haalde ik hier.

De stof is van Veritas. Had nog een stukje liggen. En de achterkant is van een oude handdoek.

Het is nog niet helemaal af want velcro had ik niet liggen. Ik kreeg wel de tip voor Kam Snaps en ga dit deze week in orde brengen! Benieuwd hoe dat zal gaan. Ik laatste weten!

Leave a Reply

