Probeerseltje!

Al enkele weken ben ik creatief terug aan de slag. Naaien was echter nooit één van mijn bezigheden. Door inspirerende blogs en pinterest kreeg ik echter zin om wat te gaan uitproberen. Al snel bleek het mijn ding te zijn. (Ik kon een oude naaimachine van mijn schoongrootmoeder gebruiken!)

Zonder ervaring ging ik aan de slag. Ik vond op pinterest een link naar de blog “By Miek K” met een handige startcursus naaien. Zo maakte ik mijn eerste projectje: een speldenkussen.

Omdat ik niet al het nodige materiaal had zocht ik verder op internet naar leuke probeerseltjes. Zo volgde nog een mutsje voor het ploetertje in mijn buik! Ik denk echter dat het voor haar pop zal worden. Beetje te klein denk ik. Ik leerde er wel uit niet te nonchalant om te springen met het patroon… 😉

Omdat ik helemaal verkocht ben aan het naaien stuurde ik mijn mama ook op pad om het boek “Allemaal rokjes” te kopen van Mevrouw Zsa Zsa. Fantastisch boek, zelfs voor een beginneling als ik. Ik volgde er ook mooi de opdracht om patroonhoudertjes te maken. Goeie oefening om recht te stikken!

En het voordeel van al dat naaien is dat het ook nog eens goed is voor mijn revalidatie! 🙂

Leave a Reply

