Social media buttons en geheime projecten…

Ik ben helemaal gevallen voor blogland! Bloglovin ontdekte ik al eerder! Superhandig. Zo ontdekte ik daar deze morgen een berichtje van 3 is a party over social media buttons en daar was moi super content mee!
Op Great fun for kids vind je alle codes voor al die mooie knopjes die je op van die mooie gestylde blogs tegenkomt! Wij kunnen dat dus vanaf nu ook! 🙂
Nog niet veel volgknopjes bij mij maar pinterest en bloglovin zijn voor mij tot nu tor in mijn korte blogleventje de belangrijkste!

Verder ben ik bezig met allerlei projectjes maar ik kan en mag daar niks over zeggen! Er staat wel al ergens iets op deze blog die eigenlijk een tipje van de sluier is… In juli wordt alles duidelijk als ukkiepukkie uit mijn buikje komt!

Liefs

Leave a Reply

