Rokjes…

Liesel verwacht een eerste ukkepuk… Momenteel maakt die mijn buikje nog dikker en dikker… Vandaar dat ik het tijd vond om nog een zwangerschapsrokje te maken. Op de rest van mijn kleren ben ik al uit gekeken en we moeten toch nog een negental weekjes rond “huppelen”
Ik vond de perfecte werkbeschrijving in het boek “Allemaal rokjes”. Goeie uitleg, zelfs voor een beginner als ik…

Gisteren maakte ik het patroon. Lang leve het bakpapier want anders kon ik eerst nog naar de winkel. Wat in mijn geval nog altijd niet evident is. #enkel#
Vandaag stond dan het stikken op het programma! Ik moest even uitpluizen hoe ik tricot moet stikken want de band voor mijn buik is in die stof. Gelukkig weer een basisuitleg in het boek, dus dat kwam al snel goed!
De stof van de rok zelf aaneen zetten was vrij goed te doen. Morgen rest me alles in elkaar te zetten… Wordt spannend want ik wil die rok wel graag kunnen dragen…
We gaan er voor!!!
Leave a Reply

