Het is me wat…

Zwanger zijn, nestdrang, naailes, doopsuiker in orde brengen, geboortelijst aanleggen, kleertjes kopen, proefdrukken, adressen verzamelen, 100 naaiprojecten op de agenda, voorgevelrenovatie, vriendjes zien, babyspulletjes, koken, revalideren, …
Het is me wat
Maar vooral druk! 
Een tijd waarin ik denk “Help, ik heb te weinig tijd.”
Tegelijkertijd
Heerlijk, een stress-vrij leven.
Want dat is het nu uiteindelijk wel…
En daarin valt op dat mensen zich aan alles ergeren: aan het weer, te koud, te warm, te droog, te nat; aan de file, aan de regering, aan het nieuws, aan anderen, …
Mensen lachen niet naar elkaar op straat, zijn niet blij wanneer je voor hen stopt aan een zebrapad! 

Maar ik, ik ben blij…
Blij met ik-heb-te-weinig-tijd-maar-eigenlijk-toch-genoeg!
Blij met de eerste proefdruk van ons kaartje!
Blij met de naaiprojecten en alle toestanden in mijn hoofd…
Toestanden in mijn hoofd…
Dat is het…
Ze maken mij blij en gelukkig! 
En nu snel, nog een beetje werken.
Voor de tijd mij terug inhaalt! 
😉
2 thoughts on “Het is me wat…

Leave a Reply

