Poging twee om rond te stikken!

Giraffen… vandaag waren ze de uitdaging! Deze morgen maakte ik er al eentje maar ik vond het eerder een mormel… Sowieso moest het dus opnieuw. Want de giraf is voor een kindje “Jorren” die net geboren is. En ook al zijn kleintjes nog niet zo kieskeurig, het moest toch beter… 
Ik sneed de giraf dus kapot, knipte een nieuw patroontje, voegde de details toe en dan stikken maar. Ik had mij wel geïnformeerd op facebook op wat ik moest letten. Ik kreeg goeie tips zoals heel traag stikken, voetje omhoog doen om stof te draaien maar altijd met de naald erin, zorgen dat je een lijn kan volgen, etc. 
De tips hebben geholpen. Het rond stikken lukte toch al iets beter. Er is nog werk aan de winkel, veel werk maar giraf twee ziet er al stukken beter uit. Het onzichtbaar dichtnaaien lukte ook beter maar ook daar is de opdracht: oefenen! 

Zoals Samson ooit zei: repeteren, repeteren, wie zijn best doet zal het leren, repeteren en studeren!!! 
Poging één, ondertussen kapot geknipt… 
Giraf twee, die er al veel beter uitziet! 

En zo is het weekend geworden! Ik wens iedereen alvast een heerlijk weekend toe! Met bovendien een dagje extra!!! 
Leave a Reply

