Een "eenvoudige" tas…

Enkele dagen terug zag ik hier een leuk tasje met vogels. Het stofje was te krijgen in Ikea dus ik vandaag “zoef” om die stof. Mijn missie in Ikea was in eerste instantie om enkele meubeltjes voor de babykamer te kopen! Hierin ben ik geslaagd ook al ben ik nu kreupel… 
Deze middag kon ik met het stofje aan de slag. Ik dacht “ah wat kan er nu fout gaan bij een eenvoudig tasje?” en begon vrij onbezonnen aan dit werkje… 
Ik kan zeggen dat ik er véél uit geleerd heb! Heb toch wel wat foutjes gemaakt waardoor het snelle, eenvoudige project net iets langer heeft geduurd… Maar ik heb een tas voor boodschapjes of om mijn stof naar de naailes te vervoeren! 😉
Minpuntje is dat de banden van de tas iets te lang zijn dus misschien kort ik die nog wat in. Verder was ik iets te snel met dichtnaaien waardoor mijn keergat niet helemaal juist zat en ik redelijk wat toeren heb moeten uitsteken om de tas deftig te krijgen… 
Maar de volgende tas zal het veel beter doen… 😉 
De les van vandaag: bezin eer ge begint! 
🙂
7 thoughts on “Een "eenvoudige" tas…

  1. Je bent niet de enige die soms te snel wil werken.
    Dit weekend dacht ik: ik heb nog een paar cm stof over en nog 30 min tijd. Snel een kussentje maken. Knipte mijn stof mooi. Maar legde beide stofjes met de mooie kant naar boven.

    Resultaat: alles terug uit mogen halen 🙂

  2. Ik vind het stofje heel charmant! En dat met die hengsels… en ze moeten ook nog even lang zijn allebei 😦
    Binnenkort even naar Ikea!

  3. Als je u opjaagt loopt het meestal verkeerd hé… toch een belangrijke les… Ik probeer vanaf nu mijn materiaal aan de kant te leggen als ik voel dat ik te snel wil gaan… 😉

  4. Die hengsels vallen nog wel mee om te maken hoor. Gewoon goed afmeten en dan komt het in orde! 🙂 Wel één tip: maak ze niet zo lang als de mijne! 🙂 En de stof is super. Lekker goedkoop en ideaal voor dingen zoals tasjes!

Leave a Reply

