20 volgers en woorden van de week!

Woohoo! Wat vond ik het fijn om deze morgen te ontdekken dat ik ondertussen 20 volgers heb. Omdat ik dat wil vieren zal ik, zoals eerder gepost, een give away organiseren. Ik ben enkel nog wat aan het denken over het concept…  
*Twijfel* *Twijfel* 
Ik houd jullie verder op de hoogte… 😉 
Verder vind ik het ook heerlijk om op pinterest mooie uitspraken etc. te volgen. Soms zijn woorden erg inspirerend! Om die reden start ik met een nieuwe rubriek op mijn blog: “Woorden van de week“. 
Wekelijks zal ik iets inspirerend posten dat hopelijk ook jullie aanzet tot even nadenken en bezinnen over ons hectisch Vlaams leventje… 
One thought on “20 volgers en woorden van de week!

  1. oh super idee van die leuke teksten. Ik ben al volop inspiratie aan het zoeken voor een mooie spreuk voor in de inkomhal! Ik volg 😉

Leave a Reply

