Too many ideas… Not enough time…

De titel vat het zo wat samen: een dag zou momenteel uit meer dan 24 uur moeten bestaan. 
In mijn hoofd rommelt het! Ik heb erg veel ideetjes. Hierdoor wordt mijn to-do-lijstje alleen maar langer en langer… En zeggen dat ik nog maar zes weken heb voor ik bevallen moet… *Whaaaaa* 
De lijst is lang en sommige dingen moeten echt gedaan worden, waardoor andere dingen op de langere baan geschoven worden… Zo sprak ik hier al over het organiseren van een give away maar die moet toch nog even wachten, wegens geen tijd om het geschenkje te maken! Ze komt er dus wel maar deze week nog niet… 😉 
Een tijdrovend gebeuren, dat echter vrij belangrijk is, is het zoeken naar kinderopvang voor kleine ukkepuk. Deze week kreeg ik te horen geen plaats te hebben met als gevolg: paniek en stress! Ik belde een hele lijst af maar kreeg soms te horen dat er tot eind 2015 geen plaats is… Wat ik mij dan afvraag is: schrijven mensen hun kind al in als er nog geen sprake is van een kind? 
Gelukkig zijn er ook nog plaatsen vrij en helpt het stad mij wel… Ik hoop nog steeds op een plaats in de stadscrèche maar we zien wel… Ten laatste tegen april 2014 moet ze ergens heen kunnen dus dat moet wel lukken! 
Verder spendeer ik nog steeds veel tijd aan mijn revalidatie… die door vochtophoping wat minder goed loopt… 
Ik blijf ook bezig met allerlei geheime projecten… Eentje daarvan kan ik hier binnenkort posten. Een tip van de sluier is transferpapier. De andere geheime projecten blijven geheim tot kleine ukkepuk piep komt zeggen. 
En we blijven ook bezig in ons huis dat na enkele jaren verbouwen nog niet helemaal af is… helaas… maar er zit wel schot in de zaak! 🙂 
Wat ik wel van mijn lijstje kon schrappen gisteren is het in orde brengen van de kleerkast voor kleine-spruit-in-de-buik. Als ik er naar kijk word ik er helemaal goed gezind van… En, ik ontdekte dat er nog meer dan plaats genoeg is om nog wat spulletjes aan te schaffen… Olé 🙂 

Liefs,
Lies

5 thoughts on “Too many ideas… Not enough time…

  1. Zo'n vrolijke kast!
    Ik vind dat zo jammer he, dat er niet genoeg plaats is. Bij ons was het gelukkig geen probleem, we wonen in een klein dorpje. En de onthaalmoeder woont naast mijn moeder en is nog heel flexibel ook. Ik hoop dat jullie snel een plaatsje vinden zodat jullie zich daar toch geen zorgen om moeten maken.

  2. Ik heb gelukkig ondertussen een mogelijkse oplossing gevonden! Wat een geruststelling is. Ik zoek verder maar ons kindje gaan we niet aan een haak moeten hangen. 🙂

Leave a Reply

