De overgooier: deel drie!

De overgooier!
Afgewerkt! 
Met Kam Snaps…
Met Label…

Het werden toch de kam snaps… Deze hadden namelijk identiek de kleur van het beleg. De knopen die ik had niet. Het kwam dus mooier uit. In de naailes hadden ze mij gezegd dat het knopsgat vooraan moest zitten, de knop op het achterste gedeelte. Naar dat idee plaatste ik dus ook mijn kam snaps… Achteraf gezien is het misschien toch beter dit omgekeerd te doen. Ik heb het echter zo gelaten. Zag het niet zitten al die kam snaps eruit te prutsen… Als dochterlief ooit groot genoeg is om dit overgooierke te dragen, test ik wel uit wat het best is… Maar volgend jurkje doe ik dus anders! 🙂 
Het model van de overgooier kwam uit Knippie, voorjaar 2012, maat 80. Als ik het jurkje bekijk valt mij wel op dat het héél groot uitvalt en het kindje al kloek gezet mag zijn… 😉 Dat heb je dus als je op voorhand jurkjes maakt hé, geen idee als het gaat passen of niet! 
Lies is tevreden, Lies is ook blij dat ze nog berenstof over heeft! Er volgt zeker en vast nog een versie… Maar daarvoor wacht ik tot kleine spruit piep is komen zeggen! 😉 
Liefs,
Lies 
2 thoughts on “De overgooier: deel drie!

Leave a Reply

