Druk, drukker, drukst!

De afgelopen dagen stofjes gekocht waaronder ook tricot… Spannend! Verder niet al te veel geprutst met het machineke… Aangezien ik al + 34 weken ben, werd het tijd om eens bezig te zijn met adressen voor de geboortekaartjes en zo van die prullen… De doopsuiker, daar moet ik ook eens mee starten, maar op de één of andere manier vertoon ik uitstel gedrag! Ik kocht wel nog een tweedehands mobile van Tiny Love… Lekker centjes besparen! En ik vond kinderopvang! Geen plaats waar je per maand moet betalen, maar een plaatsje waar het menselijke nog voorop lijkt te staan… En belangrijk het is op wandelafstand van ons huisje… 
En ik maakte een to-do-lijstje dat maar blijft groeien… Als dat maar goed komt… 
Voor vandaag staat nog op het programma genieten van het heerlijke weertje met een vriendin en haar kleine ukkepuk, stofjes wassen en hopelijk snel laten drogen zodat ik nog aan het uitknippen kan starten en geheime projecten…
Oh ja, ondertussen heb ik hier bijna 30 volgers en op bloglovin heb ik er 22… Het wordt dus hoogtijd voor mijn give-away… Hij komt snel, ik beloof het! 😉 
Liefs! 
Leave a Reply

