Vakantie-give-away… :-)

Eindelijk, mijn eigen give-away! 
Ik ben heel erg blij dat het er eindelijk van gekomen is… mijn eigen give-away… Vaak sprak ik er over maar ik had helemaal nog niks om weg te geven. Ik wou zelf iets maken. Ik wist eerst niet wat en toen ik eindelijk had beslist, stonden er te veel andere punten op mijn to-do-lijst! Maar… hier is hij dan… 🙂 
Met de vakantie in het vizier… waarbij menig mensen denken aan op reis gaan… maakte ik nog eens een ehbo-kit! Dit setje geef ik weg met misschien nog wel een ietsiepietsie kleine suprise in het pakje… 😉 
Wat moet je doen? 
1. Volger worden van mijn pagina hier of via bloglovin of gewoon allebei! 
2. Laat een berichtje na onderaan de pagina. 
3. Wie een linkje plaatst op zijn eigen pagina, maakt dubbel kans! (Laat dit dan ook even weten.) 
De give-away loopt af wanneer het aantal volgers verdubbeld is of op het moment dat ik merk dat kleine ukkepuk snel dag wil komen zeggen… 😉 
Liefs & veel succes, 
Lies

P.s.: het setje is een heel handig formaat en kan dus makkelijk in de handtas… 😉 en volgens mij kan je het ook voor andere dingetjes gebruiken dan een EHBO-kit 😉

26 thoughts on “Vakantie-give-away… :-)

  1. Proficiat met je eerste give-away!
    En nu hopen dat hij mijn richting uit mag komen, want zoiets lijkt me wel super handig met twee kleine spruitjes :-p
    Ik zal dit alvast ook op mijn blog vermelden!
    xohanax.blogspot.be

  2. Ohhh, laat dit mooie tasje maar naar hier komen!!! Dat zou héél erg welkom zijn, met 2 kleine kinderen die zich constant ergens bezeren!
    Ik zet een linkje op mijn blog!
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

  3. Ik doe graag mee. Al vrees ik dat de jongedames hier in huis dan per ongeluk heel veel accidenten voor gaan hebben, om dat mooie zakje boven te kunnen halen …

  4. Net je blog gevonden via je commentaar bij mij :-). heel leuk, dus ik volg je graag en doe dan meteen mee voor deze kleurrijke en handige EHBO kit in stof (joepie, geen plastiek).

  5. Leuk! Zo'n leuke EHBO kit zou echt superhandig zijn op reis. We willen veel wandelen en dan is het toch altijd handig als je voorzien bent voor noodgevallen 🙂 Ik doe daarom graag mee!

Leave a Reply

