Kruippakje… Oefening 336 met tricot… ;-)

Tricot… Een uitdaging! Na mijn vorige project wou ik zeker verder oefenen. Opnieuw een kruippakje, hetzelfde patroon, maar met een betere voorbereiding… De onderdelen uitknippen ging stukken vlotter omdat ik nu van alles patroontjes had en dus niet op de tricot moest aftekenen! Vind ik véél makkelijker! 
De boordstof bleef de grootste uitdaging! Ik trok nog te weinig aan de boordstof dus het lubbert nog een beetje maar het kan ermee door… De tweelingnaald durfde ik niet te gebruiken en de beslissing werd genomen: ik koop een boventrandsportvoet!!! Verder kreeg ik ook wat interessante tips op de facebookgroep “De stoffemiekes” waarvoor dank! 
Ik blijf oefenen…
Het model was zeer gewillig om te passen… 😉 En ik voegde mijn eigen labeltje toe!
Kwaliteit tricot niet top…

Stof: Sammtex Tielt (maar geen ideale kwaliteit voor dit werkje)

10 thoughts on “Kruippakje… Oefening 336 met tricot… ;-)

  1. Ziet er goed uit hoor en wat een super model! 🙂
    Ik vind tricot niet zo moeilijk (met gewone naaimachine) enkel die smalle boordjes die je er biais-gewijs moet aanzetten, dat lukt niet altijd even goed. Ik heb wel nog niet gewerkt met een tweelingnaald hoewel ik die wel heb 😀

Leave a Reply

