Woorden van de week

De woorden van deze week zijn eens geen inspirerende woorden, geen woorden om over na te denken,  geen woorden waar je over kan gaan filosoferen… 
Maar ik koos deze woorden omdat ze wel iets zeggen… ze zeggen iets over mij! 
Na vier maand birckenstocks te dragen, heb ik het langzaam gehad met die dingen… Ik zie mijn schoenenkast en kan alleen maar denken… wanneer mag ik jullie terug aantrekken? En ik moet toegeven, ik heb een mooie schoenenkast… Bovendien kriebelt het ook om die schoenenkast nog eens aan te vullen met een paar… maar helaas moet ik watertandend voor de etalage van mijn vaste schoenenwinkel blijven slaan want er is nog steeds te veel vocht in mijn voet… En op hoge hakken rond lopen is nu misschien ook nog niet zo een goed idee…
Maar lieve schoenen, ik ben jullie niet vergeten, binnenkort draag ik jullie terug… 😉 
Ik ben trouwens erg benieuwd als er nog mensen in blogland zijn die een zwak hebben voor schoenen… 

5 thoughts on “Woorden van de week

  1. Hmm, ik denk dat de vraag beter 'wie niet' zou zijn ;). Ik ga ook heel blij zijn, de dag dat ik die schoenkast opnieuw volledig ga kunnen benutten! Nog even geduld…

  2. Cinderella is proof that a pair of shoes can change your life!

    (kwam ik laatst tegen op pinterest)

    Mijn schoenkast valt eigenlijk bijzonder goed mee.
    Niet dat ik niet houdt van mooie schoenen. O, jawel. Maar in de praktijk draag ik nooit schoenen met hakken, dus ben ik maar gestopt met ze te kopen. En elegante, platte schoenen (of minihakje) die passen voor mijn smalle voeten zijn moeilijk te vinden. Handig voor de portemonnee.

  3. Ik heb een haat-liefde-verhouding met schoenen. Vroeger in mijn tomboy-periode droeg ik Globes. Tot ik mijn ventje leerde kennen en ik hoge hakken begon te dragen. Als ik dat tenminste kon vinden, want met een grote 42 vind ik toch erg moeilijk een mooi paar dat ook nog eens past. Jammer genoeg kreeg ik ook nog eens Mortons neuroom aan beide voeten waardoor ik pijn heb in mijn hoge hakjes 😦 Ik heb overigens geen gevoel meer in de middelste tenen. De schoenen zijn gewoon allemaal te smal. Zoveel mogelijk op blote voeten wandelen (ik ben zelfs blootsvoets aant joggen geslagen) maakt mijn voeten na jaren mishandeling eindelijk weer sterker.

    Dus voor mij, hakken zijn zalig mooi maar mishandelen mijn voeten.

Leave a Reply

