Kent u dit? De groeispurt?

Bijna twee weken mama maar van groeispurten enzo had ik in mijn leven nog niet veel gehoord… Vorige week vertelde de vroedvrouw van de tiende maand dat er zo iets aankomt op 10 dagen en 3 weken. 
En natuurlijk werd mijn dochter 10 dagen oud, en bereikte ze dus haar eerste groeispurt, op het moment dat ik terug wat naaikriebels voelde… Ik wil het omkeerbaar zonnehoedje maken.
De groeispurt dacht er duidelijk anders over… 
Het patroon is al geprint… Dat is al iets… En wie weet slaag ik er vandaag in mijn stofjes te selecteren… 
Want gelukkig is ze voorbij, die groeispurt… 
Al staat er ons binnen een goeie week alweer eentje te wachten… *slik*
10 thoughts on “Kent u dit? De groeispurt?

  1. Het voordeel is als je weet dat het een groeispurt is, kan je het beter plaatsen waarom ze zo ambetant zijn. Gevolg je hebt meer geduld. Allé dat had ik toch bij mijn twee spruiten. 🙂 Veel succes!!

  2. dat boek 'oei, ik groei' is hier ook tweemaal versleten! daar staan echt heel veel tips in i.v.m. groeispurten en 'sprongetjes'… Zeker een aanrader!
    (moest je interesse hebben, de mijne mag weg; daar is wel het eerste blad van ingevuld, maar voor de rest niets, toen heb ik dat ergens anders opgeschreven…)
    je mag hem gratis hebben, als je wil… als dank voor de vele uurtjes leesplezier 😉

    en veel succes! je ziet ze bijna letterlijk groeien (mentaal én fysiek) tijdens zo'n groeispurt…

  3. HIer ook iemand die het oei ik groei boek tijdens de 'sprongetjes niet zou kunnen missen. Wij hebben ook net weer een sprongske achter de rug. Gelukkig volgen ze enkel in het begin elkaar zo snel op. Dus komt goed 😉

  4. Ik was dan weer geen fan van Oei, ik groei. Ik werd daar nerveus van. Zeker omdat ze nooit kon, wat ze aan die leeftijd zou “moeten” kunnen. Ik ben na een paar maand gestopt mee lezen en laat het nu gewoon op me af komen 😉

Leave a Reply

