Zuurstofgebrek maar wel foto’s!

Een dagje te laat maar de warmte heeft mij liggen gehad… Mijn lichaam functioneert niet meer bijzonder goed… De warmte, het gebrek aan zuurstof en de borstvoeding… Die combinatie begint zijn tol te eisen… Normaal houd ik van dit weer… Hoe warmer, hoe liever… Maar nu zal ik blij zijn dat de temperaturen zakken tot een graad of 25! En zelfs tegen een regenbui zeg ik geen nee… 
Maar ondanks dit alles blijf ik foto’s nemen… Het zonnehoedje naaien is er nog niet van gekomen… Maar ik hoop dat deze week af te kunnen werken… 
Bovenaan: grijpen, liefde op donderdag, zaterdag = pakjesdag, uitgetelde mama
Onderaan: op dinsdag op uitstap, na een wel heel vuile pamper, genot… 

15 thoughts on “Zuurstofgebrek maar wel foto’s!

  1. Oei oei, vlot de BV niet goed meid?
    Mijn alziend vroedvrouwoog ziet daar al een flesje staan? :s
    Kan natuurlijk ook afgekolfde melk zien, maar als je problemen hebt, wacht dan niet contact op te nemen met een goede vroedvrouw of lactatiekundige, BV is zo belangrijk voor je kindje.
    Voor je het weet ben je 21 maand verder en genieten jullie er nog samen van 😉
    Succes he, hopelijk vlot het snel terug, want BV is iets heel moois en unieks wat je aan je kindje kan geven. Er is geen enkel poedertje dat dat kan evenaren 😉

  2. Ah, dat lachje…. Het is belangrijk goed te blijven drinken met deze hitte. Bij de middelste was het ook zo gloeiend heet en heb toen bijna de kraan leeggedronken 🙂

    Groetjes, Collie

  3. zo schoon 🙂 Mijn moederhartje smelt 🙂
    De regen is op komst … weldra zal het weer wat minder warm worden. Succes nog met de borstvoeding. Ik dacht altijd 'ik ga dat drie maanden doen en dan stop ik'. Maar kijk, nu veertien maanden later geeft ik 's ochtends nog steeds borstvoeding.
    Het komt uiteindelijk allemaal wel in orde 🙂

  4. zeg nooit nooit 😉 ik ging bij m'n eerste “voor de colostrum, dan heeft ze dat toch gehad, en voor de rest zien we wel”. En ondertussen krijgt nummertje 3 alweer bijna een jaartje mamamelk en we zijn er nog lang niet klaar mee 😉

  5. Hoe lief!! Lukt het met de borstvoeding, als je eens een monder dag hebt helpt het op gewoon een dagje 'bed' te doen, baby langs u, rusten en eten geven, meer niet, x

  6. Fijn dat jullie mij zoveel moed proberen geven! 🙂 Het weer is een spelbreker… mijn lichaam wil niet mee… weigert dienst… en Axelle draagt daar de gevolgen van… de laatste dagen was ze vaak drie uur na elkaar wakker (meerdere keren per dag) … honger maar verzadigen dat lukte mij niet… lastig om je kind zo te zien afzien… 😦 een hittegolf was nu eigenlijk ook weer niet nodig he… (alhoewel je mij op andere momenten allicht niet zou horen klagen over het weer… want ik houd normaal van een beetje veel hitte)

  7. Ik was ook nooit van plan zolang te geven hoor 😉
    Eerst was het 6 maand exclusief, maar na een paar weken was ik al zeker dat ik tot een jaar zou gaan. Nog een paar maand later ging ik voor de WHO-norm van 2 jaar, en nu ga ik ze gewoon laten stoppen wanneer ze zelf wil ;).
    Al zou ik het wel fijn vinden dat ze voor haar 18 gestopt is :p. *dat zeg ik altijd als mensen vragen wanneer we gaan stoppen ;)*

Leave a Reply

