We zijn er terug!!!

We zijn terug na een deugddoende vakantie! De reflux was soms spelbreker maar we hebben veel mooie momenten beleefd!
Zo kan ik zeggen dat Axelle nu echt wel doorslaapt! Regelmatig al eens een uurtje of acht en ze echt lacht! Als ik in het boek “oei, ik groei” lees, merk ook al dingetjes die passen bij de 8 weken… Fijn!
De Milestone Baby Cards werden dan ook goed gebruikt. (Bij de zes-weken kaart heb ik een beetje gezeurd…)
 



 


 


Ondertussen zijn er al vele lachfoto’s gevolgd…

Ondertussen is het ook terug tijd voor het jaaroverzicht en deze week krijg je twee overzichten. Die van week zes en die van week zeven! Week zes is iets korter dan normaal!

 
Van links naar rechts: voor de eerste keer terug met schoenen aan sinds 24 februari,
6 weekjes al, controledag enkel, in een mooi pakje!

Van links naar rechts: avondwandeling met papa, Gengenbach, Freiburg, zonsondergang,
lachen, waterplezier, lachen!
Graag wil ik jullie ook nog bedanken voor de lieve, steunende reacties op mijn vorige berichten… Erg fijn om lezen! Ze hebben mij alvast moed gegeven…
 
Liefs,
Lies!
 
P.S.: deze week meer over de give-away…. blijven lezen dus!
 


4 thoughts on “We zijn er terug!!!

  1. wat een schattig lachebekje toch, die kleine Axelle!
    echt een plezier om naar te kijken 🙂
    alleen spijtig van de reflux en dan in de eerste plaats voor haar, ocharme…

    (momenteel bij mij een give away => madebyelke.blogspot.be)

Leave a Reply

