Me-time!

Moeder zijn… 
Een hele ontdekking…
Ik geniet van Axelle, zou haar niet meer kunnen missen maar een “oermoeder” zal ik allicht nooit zijn. Een beetje tijd voor mezelf wil ik blijven reserveren… Dat lijkt mij ook het meest gezonde… 
Vandaar… Gisteren gps op naar Stik-Niklaas. Zij overtuigde mij te komen. (Veel was daar eigenlijk niet voor nodig) 
We maakten ons lid en schreven ons in voor enkele data om zonder kind en man enkele uurtjes met mede-zielgenoten samen te stikken! 
En de stoffenstand van Koekepeertje kon ik niet zomaar passeren… 
Om vele mooie kleertjes van te maken voor Axelle… Zo zal ze mij die me-time wel vergeven zeker? 
Liefs! 
8 thoughts on “Me-time!

  1. Soms heb je idd tijd voor jezelf nodig om tijd in anderen te kunnen investeren, doen dus !! En als die prachtige stofjes super-creaties worden is alles immers vergeven en vergeten 🙂

  2. Genieten van je Me time! is erg belangrijk als mama. Heb je verhaal over de reflux gelezen. Wat naar he. Hier twee jongetjes met reflux. De oudste is er vanaf. De jongste daarentegen nog lang niet. Je voelt je machteloos hè? Hoop dat het inmiddels wat beter gaat. Je hebt verder een super leuke blog. Ik ga je volgen. En zou het leuk vinden als je mijn pasgeboren blog wil terug volgen. annetsnaaicreaties.blogspot.nl

Leave a Reply

