Give-away-time!!

Zoals beloofd, tijd voor een nieuwe give-away… Geen stof, geen knutseltoestanden… Niet eens zelf gemaakt. Maar volgens mij wel fijn om te krijgen en handig om te gebruiken! 
Ik heb hier al een tijdje een ijsblokjesmaker liggen. Je weet wel, zo een ding waar je water in doet, vriesvak binnen en even later ijsblokjes! Deze die ik weg geef is een speciale… Het is er eentje om chrushed ice mee te maken… Mojito-lovers en andere drankjeslovers, laat jullie gaan… 😉
Wat te doen?
1. Volg mijn blog!
2. Laat een reactie na zodat ik weet dat je wil meedoen!
3. Extra kans: maak reclame op je blog en laat dat weten en/of like de Facebookpagina. 
En er is een troostprijs wegens dubbel in mijn keukenlade…
Citroenperser
De give-away loopt af bij mijn 150ste bericht of bij 150 volgers!!!
Veel succes!!!

42 thoughts on “Give-away-time!!

  1. Voorlopig hier enkel non alcoholische mojito's wegens zwangerschap maar dat belet me niet om toch een kans te wagen, zo'n icecrusher kun je voor veel gebruiken hé! Volger ben ik al even, en ik plaats zeker nog een linkje op onze blog!

Leave a Reply

