Vrijdag de dertiende!

Ik trok vandaag Oost-Vlaanderen door… Op zoek naar een nieuwe beste vriendin… Eens informeren, je kent het wel. Bij Mertens in Melle kreeg ik wat uitleg maar ik had vooral het gevoel dat ze mij iets duur wouden verkopen. (Ok, naaimachines zijn duur maar je snapt me wel…)

Mijn zoektocht bracht me uiteindelijk bij Guy’s naaicentrum in Hamme. Ik stond versteld… Wat een sfeer, wat een winkel… Een paradijs verscholen achter een lelijke gevel. Ik was er zelfs eerst voorbij gereden… 
Guy luisterde naar mijn wensen. Een lieve dame gaf mij bij verschillende machines uitleg met demonstratie. Al bij de eerste was ik stom verbaasd. Ik dacht deze wordt het! Maar toen kwam mevrouwtje Pfaff op de proppen… En dat was liefde op het eerste gezicht! 
Wat een heerlijke machines… 
Wat een prijs… 
Mijn plan was 400€ uit te geven maar snel had ik door dat ik na een tijdje op hetzelfde probleem zou botsen als met mijn ondertussen afgedankte vriendin…
Dus besloot ik haar achter te laten in de winkel, geen vriendje van haar te kopen maar er voor te gaan, in ruil voor een prijsje… 
En zo kan ik u voorstellen: mevrouwtje Pfaff Ambition 1.0!

Manlief moest slikken… Net “iets” duurder dan wat ik gezegd had… Maar ik beloof lieve man dat ik vanaf nu altijd snel je broeken in kort en ook een naaiproject voor jouw op de agenda zet! 
Vrijdag de dertiende was voor mij dus een geluksdag! 
Hoe was ze bij u?
Liefs! 
14 thoughts on “Vrijdag de dertiende!

  1. Niet simpel hé om jouw naaimachine te vinden ;). Ze ziet er alleszins zeer vrouwelijk en mooi uit! k Hoop dat je je ermee amuseert!
    En ja, als je iets meer centjes uitgeeft, dan leidt dit ertoe dat ze heel wat meer kracht heeft hé. Ik twijfelde ook aanvankelijk, maar heb er geen seconde spijt van!

  2. Als ik uw berichtje niet had gelezen, was ik het zelfs vergeten….maar eigenlijk was het bij mij al ne supertoffe , gewone, maar toffe dag !!!hopelijk gebeurt er niets meer….

  3. wauw, die ziet er leuk uit!
    de mijne was ook wat duurder dan voorzien, maar ik heb me dat nog niet beklaagd en jij gaat ook zeker SUPERveel plezier halen uit deze beauty!

  4. gelukzak! ik ben vandaag gaan horen voor een overlock, maar dat sloeg toch wat tegen voor het budget…nog even over nadenken en sparen dus 🙂
    maar verder was het een hele leuke dag!

Leave a Reply

