Feest in Gent!

De buit van deze morgen! 
10 thoughts on “Feest in Gent!

  1. Schoon schoon! Wat was het daar druk zeg! Ik ben zelfs niet tot de coolste kraampjes geraakt omwille van al het volk 😦 Heb ook de vosjes mee maar deze keer in het mosgroen. Wordt een kaptrui voor een vriendje van Jade 😉 En 2 dikke canvasstoffen voor de keukenschort die we gaan maken volgende week in de les. Last but not least een oilily-motiefje voor een jumpsuit voor Jade. Benieuwd naar jouw creaties! Alvast weer een mooie stoffenkeuze, we hadden niet anders verwacht van jou hé 😉

  2. Die bleekste vind ik mooist. (De rest vind ik ook schoon zenne). Ik wrijf al in mijn handjes want 11 november is het stoffenfestijn in Kortrijk… Ik heb weer even dat sinterklaasgevoel..

  3. Die bleekste vind ik mooist. (De rest vind ik ook schoon zenne). Ik wrijf al in mijn handjes want 11 november is het stoffenfestijn in Kortrijk… Ik heb weer even dat sinterklaasgevoel..

Leave a Reply

