Stilte in Liesellove-Land!

Het was u misschien al opgevallen… Stilte op de blog… Stilte in reacties op jullie blogs… Stilte!
Ook de naaimachine stond stil… Want het was druk! Bezoekjes hier, bezoekjes daar, sporten, feestjes en ga zo maar door… We kochten wel stof maar verder stilte…
Tot afgelopen zaterdag! 
Ik maakte de cape uit stof voor durf het zelvers. Maar niet tevreden… Ondanks de leuke projecten in het boek baal ik van de werkbeschrijving… En zo liep het dan ook mis, hier en daar… Uiteindelijk een draagbaar resultaat maar de volgende keer zal hij er stukken beter uitzien! Bovendien is het een zeer gevoelige stof! 
De foto’s zien er ook al niet te denderend uit maar alle we zijn terug vertrokken en er staat veel op mijn to-do-lijst! 😉
Nu nog wat blogs bijlezen en we zijn weer op ons plooi… 😉 
Liefs!
Stof:
– Voering: Guy’s naaicentrum
– Stoffenspektakel
4 thoughts on “Stilte in Liesellove-Land!

  1. Ik vind de stof super en wilde ook met dit patroon aan de slag, maar idd het boek heeft in mijn ogen ook geen fijne werkbeschrijving. Ik lees graag eens je tips bij dit patroon dan kunnen wij daar weer van leren.

Leave a Reply

