Dag 2…

Dag 2 van de KCW! En dag 2 levert een afgewerkt project op. Wet met als gevolg dat ik over gestresseerd ben, want het liep niet echt goed. Zij had me al gewaarschuwd voor de tutorial van het Peter pan kraagje op de droomfabriek… En Sofie, je had gelijk! Binnenkort moeten we ons eens samen zetten, om het deftig uit te zoeken en te maken!

Door het gestress met de armsgaten, liep het even later ook met de blinde rits. Her is er eentje geworden die niet zo blind is… 😉
Note to myself: als je iets voor de eerste keer doet, ga dan even na hoe het moet i.p.v. zomaar iets te doen! 😉 
Ik ben gek van de stof en heb dus wat spijt dat ik het al gebruikte… Heb nog een lapje over en daar zal ik dus iets geslaagd mee moeten maken, alhoewel eens zij het aan trekt, het toch al veel beter oogt! En zoals je kan zien is het eentje op de groei! 
Op naar het volgende project…
Edit:
Stof Garden party – Dear Stella – Bambiblauw
9 thoughts on “Dag 2…

  1. ik maakte gisteren ook een jurkje met peter pan kraagje af en sukkelde ook wat
    1. de kraag moet aan de rug ook een naadwaarde hebben van 2 cm, anders wordt het heel krap om de rits in te zetten (en dat stond niet in de tutorial, dus heb ik 2 x een kraagje gemaakt.. 😦 )
    2. ik heb de mouwen ingezet volgend de 3e methode, maar dat lukte enkel als ik het in twee keer deed (eerste vooraan en daarna achteraan) en dan met de andere mouw uiteraard hetzelfde)
    3. de tutorial is voor een gewone rits, dus mijn blinde rits werd ook niet zo 'blind' 😉
    maar ik ben blij met het resultaat en ik moet zeggen: het jouwe ziet er vanaf hier toch ook prachtig uit!

  2. Bij het kraagje had in ook dat probleem. Bij mij zit ze dus niet mee aan de rits. Manier c deed ik ook eerst maar dan in een keer en dat lukte niet. Volgende keer ga ik jouw tip toepassen. Klinkt haalbaarder 🙂

Leave a Reply

