Tombola voor Syrië!

Ook ik doe graag mijn bijdrage voor Syrië. De gruwel daar blijft me nog steeds raken! Niemand zou op zo een manier moeten leven… En daarom doe ik waar ik tot nu toe het beste in ben… Een A-lijntje maken!

De stof en maat mag u helemaal zelf kiezen, met die beperking dat ik maar tot maat 104 ga. Maar hebt u een schattige dochter die graag jurkjes draagt, een baby die geboren wordt, een nichtje dat verjaart… Ga dan voor deze actie!!
Hoe doet u dat!
Schrijf 2€ (of meer!) over op de rekening van Syrië 12-12. Dit kan via deze link. Ik ontvang dus geen geld, want u gift komt onmiddellijk op de juiste plaats terecht!
Vergeet niet de bevestigingsmail (die je ontvangt na betaling) door te sturen naar welkombaby4@gmail.com. Om geldig te zijn moet je dit doorgestuurd hebben vóór 15 november. 
In ruil voor je bewijs, stuur ik je een tombolaticket met jouw deelnamenummer. Op 15 november maak ik de winnaar bekend. Daarna overleggen we samen uit welke stof ik het kleedje ga maken. Eens gemaakt stuur ik het via de post naar u op!
Veel succes!!!

Edit: doordat de stortingen van kleine bedragen te veel kost, kan er vanaf geen gift meer van 2€ gedaan worden! (Vind ik zeer jammer.) Het minimumbedrag is nu 4€.
2 thoughts on “Tombola voor Syrië!

Leave a Reply

