Nachtelijk gekronkel

Het is hier al een tijdje stil. Moi in Frankrijk, met het gehele gezelschap. Ondanks internettoegang lees ik amper blogs, schrijf ik niks (tot nu) en staat mijn iPhone al eventjes op vliegtuigmodus. 
Weg uit de drukke, digitale wereld kan ook even deugd doen…
De ban tot internetgedoe loopt echter op dit eigenste moment mis. Om twee uur deze nacht: gehuil. Miss Axelle lag een potje te janken in hare slaap. Eventjes wrijven over het gezicht en volledig weg was ze weer. *Oef* dacht ik. 
MaAr de hersenpan werkt niet mee. Het is te zeggen: ze maakt overuren. 
Dan maar uit bed gerold. In het pikkedonker, om niemand wakker te maken, beetje bloggen en vooral werk maken van het gekronkel in mijn hoofd. 
Want sinds het boek van Lobke in mijn bus terecht kwam, kronkel ik nogal wat af…
U begrijpt er allicht niks van. Maar geen nood, ik ook niet… Al zeker niet op dit uur! 
Maar snel meer want ik ga jullie hulp inroepen… Dat zit ik hier zo even te bedenken en dus maar neer te schrijven voor het slaapmannetje mijn ideetjes komt pieken!! 
Genoeg geleuter: ik ga of slapen of verder kronkelen…
Slaapzacht! 

5 thoughts on “Nachtelijk gekronkel

  1. Nu ben ik toch eens benieuwd over wat jij aan het kronkelen bent? En zeker sinds mijn boek in huis is? Op welke ideetjes heb ik jou gebracht? Definitely need some coffee together? Wanneer ben je terug? 🙂

Leave a Reply

