Soms heb je een beetje hulp nodig dus bij deze: hulp gevraagd!

Lieve lezers,

Dromen doen we volgens mij allemaal graag! Dromen laten uitkomen, daar zijn we helemaal fan van! Toch is dat geen evidentie. Soms blijft het bij dromen, soms loopt het onderweg mis, soms durf je gewoon niet… 

Maar soms krijg je plots een “schop onder u kont.” 

Mijn schop onder de kont, was een behoorlijk zachte schop. Haar boek gaf mij die schop! Een schop die mijn ongelooflijk veel kriebels in de buik geeft, zorgt dat ik kronkels in mijn hoofd maak (ook ‘s nachts) en ik nu vooral bezig ben met lezen, mailen, bellen, afspraken maken en ga zo maar door! 

Genoeg geleuter, ik heb jullie hulp nodig! 
Het vraagt niet veel tijd en je doet er mij een groot plezier mee! 

Ga naar deze link:

en vul de enquête in! Door enkele vragen te beantwoorden help je mij erg op weg! Bovendien krijg je een beloning, als je tenminste u e-mailadres op het einde van de enquête invult! Wie liever anoniem deelneemt, laat deze vraag gewoon over! 

Oh ja, de beloning, daarvoor moet je wel nog even geduld hebben… maar als jullie de enquête invullen,  krijgen jullie misschien al een idee van wat die zou kunnen zijn! 

Heel erg bedankt!

Liefs
Lies!

36 thoughts on “Soms heb je een beetje hulp nodig dus bij deze: hulp gevraagd!

  1. Ik denk dat wij dezelfde droom hebben 😉 Ik ben er zelfs al even serieus mee bezig geweest een tijdje geleden maar ben toch enkele belemmeringen tegen gekomen waardoor het weer naar de achtergrond verdween.
    Ik wens je alvast veel succes in het najagen van je dromen! 🙂

  2. Voila! Ben benieuwd… Ik ben het vergeten bij te plaatsen. Maar soms is het handig als je voor één project bij één en dezelfde persoon kan zijn. Minder kosten en iedereen is er blij mee… samenwerking zou dus leuk zijn.

    dragonfly-mh.blogspot.be

Leave a Reply

