Zei ik nu bandwerk?

U zag het de laatste dagen al vaker: bandwerk. Ik ga er volledig in op. Het gaat snel vooruit en het is goed voor de naaiskills! Ook vandaag weer…
Tassen! Omdat ik nu alweer naar het strand zou willen trekken… De foto ziet er niet zo goed uit maar het was al donker! Tassen uit tafelzeil in polkadots. Ieder exemplaar op de een of andere manier uniek. Wilt u ze zien, kom dan naar de kerstmarkt in Lokeren op 14 & 15 december!
En verder ben ik bezig met dit… Ik word er helemaal happy van… 🙂
Nog enkele dagen kan ik het beste van mezelf geven… Volgende woensdag gedaan met de pret: operatie en daar kijken we echt naar uit…
7 thoughts on “Zei ik nu bandwerk?

  1. Hele mooie tassen! En die ringen zijn ook super.
    En wie weet kom ik weleens naar de kerstmarkt. Antwerpen-Lokeren is te doen hè. Als ik ga, kom ik zeker gedag zeggen!!

Leave a Reply

