Misgelopen recyclage project…

Ik zag zoveel mooie recyclageprojecten passeren waardoor ik dacht: wil ik ook. Uit een oude jeans en een stofje dat ik ooit won, wou ik een clutch maken. Ook de rits was oud… Eentje van de grootmoeder van mijn man. Alles ging vlot… 
Op het einde merkte ik echter dat ik niet voldoende op de symmetrie had gelet… Tot daaraan toe, dacht ik. Voor een eerste clutch best ok. Maar dan de ontdekking: rits kapot… Het wordt of tornen of nieuwe patroondelen knippen… Maar ik vind de combi mooi dus deze clutch wordt zeker opnieuw gemaakt…

9 thoughts on “Misgelopen recyclage project…

Leave a Reply

