63 thoughts on “Help mee kiezen…

  1. Wanneer ik bedacht hoe ik mijn mening ging formuleren, zag ik bij Khadetjes mijn mening staan.
    Voorstel 4 vind ik ook te frullerig
    en ik ben ook geen fan van het gecentreerde in voorstel 5,
    dus ga ik ook voor voorstel 1
    zus 3

  2. Da's een makkie! Ik zou gaan voor voorstel 5, erg leuk die combinatie van de strakke letters met de krullerige onderlettertjes! Door het gecentreerde springt het er erg leuk uit! Maar euh……..ik geloof dat ik de enige ben haha. Groetjes, Noortje

  3. Voorstel 4!!! Echt wel. Krullen bij het naaldje en krullen bij de letters, heel mooi!

    What happened to voorstel 2 en 3? Hebben die de finale niet gehaald?

  4. Voorstel 1 lijkt mij het beste. Ik vind de naald op zich al heel goed gedaan, dus dan zou ik er een simpel font bij nemen, zodat die er nog goed uit komt. Wat er onder staat is ook al iets zwieriger, dus dat lijkt mij wel voldoende!

  5. Ik vind het afhankelijk van welke look je wil creëren bij jou blog. Voorstel 1 is zeer neutraal, maar duidelijk. Voorstel 4 is een stuk minder neutraal. Voor voorkeur gaat uit naar voorstel 1!

  6. Ik vind voorstel 4 zelf supermooi, maar dat komt omdat ik graag krulletjes zie. Als je liever van strak houdt, zou ik zeker voor voorstel 1 gaan. Ben al benieuwd wat het wordt!

  7. Ik zou voor 5 kiezen, de derde foto.
    De eerste vind ik net wat te sober, maar de tweede is te krullig. Drie is een gulden middenweg 🙂
    Veel succes met je toekomstplannen nog!

  8. Wat ik leuk vind aan voorstel 4, is dat de naald er bovenuit steekt. Wat ik super vind aan voorstel 1, is het contrast vd krullerige naald en de eerder rechte, strakke letters…
    Veel,succes met de eindkeuze!

Leave a Reply

