Feest…

6 december, Sinterklaas
8 december, Lies wordt oud
3 december, give-away-dag
U herkent ze allicht wel, de stofjes van de Veritas… Gewoon omdat ik ze zo fijn vind, er instant blij van word en het wel eens tijd werd voor een nieuwe give-away, kunt u hier een Veritaspakje winnen! Wat er in u bus valt weet je niet, dus het zijn niet persé de afgebeelde stofjes… Maakt het extra spannend!

Wat moet je doen? 
Easy: berichtje nalaten en volger zijn of worden! 
Extra kans als je het “vind-ik-leuk” knopje op mijn Facebookpagina en de foto van de give-away aanklikt. Delen mag maat moet niet. 

Tot wanneer? 
Bwa, ik denk dat 8 december, mijn verjaardag, een mooie dag is om vrijgevig te zijn…
Succes 😉
Lies

162 thoughts on “Feest…

  1. Een dikke proficiat alvast voor jou en Sinterklaas, hopelijk hebben jullie het allebei niet te druk op jullie verjaardag 😉
    De stofjes vind ik zelf ook prachtig, ik heb ze nooit gekocht omdat ik ze wat aan de dure kant vond. En dus waag ik bij deze graag mijn kans om ze te winnen! Zal op FB ook es 'liken' en 'sharen' 🙂 xxx

  2. Goeiemorgen!
    Van die stofjes vrolijkt een mens op tijdens een koude dinsdagochtend 😉
    Ik wens je alvast een dikke proficiat (als kind zo kort bij sinterklaas verjaren is waarschijnlijk heel stom?!) Natuurlijk doe ik graag mee!
    Groetjes

  3. Wauw! Tot nu toe heb ik voor alle veiligheid altijd oogkleppen op als ik de Veritas binnenga 😉 Maar het zou wel leuk zijn als ik de stofjes gewoon kan winnen!

  4. Ik heb er gisteren een tijdje bijgestaan, bij de veritas stofjes.. Maar ik kon niet kiezen..
    Jij zou het me makkelijker kunnen maken! Ik doe mee.
    Ik volg je via de blogmadammen, eens kijken of ik al volger ben..

  5. Super!!! Ik ga ook eens proberen, hoewel ik nooit geluk heb met zoiets, maar het is niet voor mezelf, maar voor men dochtertje van 9 die ook de naaimicrobe te pakken heeft en voor wie de sint een eerste naaimachientje gebracht heeft. Dus alle stofjes zijn welkom. Groetjes.

  6. Oooo, wat word ik hier hebberig van!!!
    Doe graag mee. Zal een linkje plaatsen op m'n blog van je give-away en ga nu in rap tempo door naar je facebook pagina om te liken en daarna….duimen draaien!

  7. oohhhoooo dat wil ik echt wel winnen!!! Supertof!
    Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog en liken op FB (is wel met mijn eigen naam).

    By the way hoe oud is oud op 8 december? 😉 Of mogen we dat niet weten?

  8. Super leuk! En heeeeeel mooie stofjes, kunnen we weer mooie dingen mee maken 😀 En op je verjaardag vrijgevig zijn is tof, maar laat je toch ook zelf eens in de watten leggen he!!!

  9. Dju toch, had ik vanochtend gereageerd, maar de reactie staat er niet op … Anyway: volger: check! Facebook-like: check! Coole stofjes: check!
    Heb ook gedeeld op m'n blog.

  10. Ik doe ook graag mee! Want ik moet stiekem toegeven dat ik die stofjes al dikwijls genomen heb en ze uiteindelijk terug gelegd heb in het rek. Ze zijn zo mooi maar toch zo duur…
    Gelukkige verjaardag alvast! xxx

  11. Hier nog een enthousiasteling die graag zo'n stofje zou willen winnen. Had er een aantal maanden geleden ook enkele van in mijn winkelmandje gemikt zonder echt op de prijs te letten. T.t.z. ik had het prijsetiket van de kleine lapjes gezien, maar dacht dat dat die voor de grotere lapjes was, ja amai, ik schrok me nogal een bult toen ik aan de kassa de rekening gepresenteerd kreeg 😦
    Ik hoop dus dat de Sint aan me denkt, want ik ben altijd hééél braaf.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

  12. Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe! Ook hier fan van de veritasstofjes! Dus je zou me heel blij maken met een verrassingspakketje, als pré verjaardagskadootje voor mezelf 🙂

  13. Had ik die give-away bijna gemist!? Nee toch zeker!? Ik ben laatst bij de Veritas geweest in Gent.. jammer dat ze deze in Nederland niet hebben 😦
    Liefs Nynke

  14. Mooie lay-out van je blog. Volg al een tijdje je creaties via facebook. Zitten altijd leuke inspirerende dingetjes tussen. Nu ik je blog ontdekt heb, kom ik zeker nu en dan eens piepen.
    Oh … en de stofjes … tuurlijk … ik wil, ik wil, ik wil !!!!

  15. Superleuk! Als meter van een kleine, lieve meid, zou het wel enorm leuk zijn om zo'n verrassingspakje te kunnen verwerken in een tof kerstcadeautje! Haar eerste home-made kleedje mss zelfs! 😀
    Laten we hopen dat jij mij blij kan maken en ik op mijn beurt mijn metekindje… Let's share the happiness! 😉

  16. Ai, kan ik nog meedoen,? In ieder geval een heel gelukkige verjaardag gewenst. Ik ben nu volger van je fantastische blog, en vind zowel je facebookpagina als de foto leuk 🙂 Vergeet er geen heerlijke dag van te maken!

  17. Een heel gelukkige verjaardag !!! Laat je vandaag maar eens extra goed verwennen. Ik vind de veritas stofjes ook super leuk, en net omdat jouw selectie ook net de selectie is die al geruime tijd mijn ogen uitsteekt als ik langs ga bij veritas heb ik toch maar besloten om mijn kans te wagen (je weet maar nooit). Topkeuze! 😉

Leave a Reply

