Verplichte rust!

Even een sneetje of twee maken, ijzerwerk metschroevendraaiers verwijderen, dichtnaaien en hupsakee af van alle onnatuurlijke toestanden in mijn lijf! 
Maar nu rust, verplicht! Even niet naaien en vooral veel met de voet omhoog. We blijven wel bezig met enkele kleine prullen en verder bracht de Sint mij dit…
La maison Victor, het allernieuwste tijdschrift voor zelfmaakmode! Wat een aanrader… Heerlijk om door te bladeren, inspirerend en prachtige jurkjes voor dames… Maar ook de mannen worden in dit tijdschrift niet vergeten. Ik zou zeggen: kopen, die handel!
Ondertussen loopt nog steeds mijn Veritas-give-away en dit nog tot 8 december!!!
Liefs! 

11 thoughts on “Verplichte rust!

  1. Ik heb dat tijdschrift toevallig vanavond ook ingekeken bij iemand die het had gekocht. Mooi hè?
    Veel beterschap. Hopelijk ben je snel weer letterlijk en figuurlijk op de been!

  2. Amai dat is ook niet niets wat ze daar uit uw enkel gehaald hebben, brrr! Goed dat je daar al vanaf bent 🙂 Hopelijk valt het rusten wat mee. Dat boekje wil ik ook wel hebben, straks eens naar op zoek gaan. Ik had er al van gehoord maar ik wist niet dat het ondertussen al in de winkels lag.
    Spoedig herstel!

Leave a Reply

