Hoera voor…

28 jaar geleden zei ik voor de eerste keer hallo aan de wereld. Door allerhande redenen vierde ik mijn verjaardag dit jaar echter niet. Manlief dacht wel aan me. Flesje drank en leuke cadeautjes. Van de ouders kreeg ik een boek, en wat voor één: homemade mini couture. 🙂
Feestje op de blog, dat wel. En een beetje omgekeerde wereld. Ik geef een cadeautje, net omdat ik verjaar! 😉
234 deelnames via de blog en Facebook. Dus uit pure luiheid deed random.org trouw zijn werk: 
85 is the lucky number! 

  1. Om jouw verjaardag te vieren wil ik best wel eens winnen… 🙂 Feest ze goed hé op 8 december 
  2. Hoera voor Els! Jij wint de stofjes van Veritas!!! Stuur je een mailtje? (Sinds kort heb ik een mailknopje op de blog dus klik daar maar op en het zou in een twee drie in orde moeten zijn.)
MAAR

Ik ben extra vrijgevig en geef nog iets weg! Een mini-liesellove-creatie. Hiervoor smeet ik ook de mensen die mij hielpen met het logo in de pot van deelnemers! 
Voorstel 4!!! Echt wel. Krullen bij het naaldje en krullen bij de letters, heel mooi! 

What happened to voorstel 2 en 3? Hebben die de finale niet gehaald?


Edje, stuur jij ook even een mailtje?

  1. Bedankt voor jullie deelname… Op naar de volgende give-away!Liefs, Lies! 

10 thoughts on “Hoera voor…

  1. Een weekendje ziek zijn maakt dat ik nu pas opmerk dat ik gewonnen heb. Hoera ! Tof tof tof. 🙂
    Dat maakt natuurlijk wel dat ik ook een belofte aan mezelf moet (wil) nakomen. Als ik zou winnen, dan zou ik zelf ook eens een give-away organiseren… Bij deze toegevoegd aan mijn to do-list… 🙂 Wie kans wil maken houdt best mijn blog in het oog. Suggesties over het onderwerp van de give-away zijn ook altijd welkom.

Leave a Reply

