Over bandwerk en zo …

Ten huize Liesellove is het nooit helemaal rustig. Mevrouw Lieslove is nogal een bezige bij. Ondanks de operatie van afgelopen woensdag ben ik druk in de weer. Helaas niet in het tempo dat ik zou willen… 
Ideaal om de rust te bewaren is dit boek. 
Verjaardagscadeautje om lekker in te verdiepen. Er staan echt heel veel technieken en tips in. Rustig lezen, later uitgebreid proberen!
Verder nog wat bandwerk. Projectjes waar ik al mee bezig was maar nu in afwerkingsfase zitten. 
En omdat bandwerk rust brengt… Nog wat meer bandwerk!
Zelfs mijn klein bolleke werd moe van alle drukte…
10 thoughts on “Over bandwerk en zo …

  1. Ik ken dat, niet kunnen stilzitten 😉
    Dus het boek is een aanrader dan? Ik twijfelde of ik het mee op kerstlijstje zou zetten, maar zal het dan maar gewoon doen.
    Je bandwerk ziet er leuk uit om van je dochter nog maar te zwijgen, zo cute!

  2. De bovenste kocht ik op de FBgroep stof de stofkes, de middelste komt uit Japan, modes4u.com, de onderste komt van de veritas, en de polkadots komen van de strik in ledeberg en stoffenspektakel

  3. Heb dat boek 2jaar geleden voor kerst gekregen en acht wel een aanrader, overlaatst kon ik niet aan de uitleg van onze naaicursus aan uit (en vragen aan de naaijuf ging ik niet doen aangezien we die techniek de week ervoor hadden gemaakt) en in dat boek stond het gewoon perfect uitgelegd!

  4. Dat boek staat op mijn verlanglijstje. Met alle goede commentaren dat ik lees, lijkt mij dat een boek dat je als naaister moet hebben. 🙂
    Succes met je bandwerk en de komende kerstmarkt. 🙂

Leave a Reply

