Gelijkgestemde zielen…

Blogland is lief, blogland is inspirerend… Maar ik verschiet er steeds van hoeveel gelijkgestemde zielen aanwezig zijn in blogland. De reacties op mijn berichten over het moederschap zijn hartverwarmend. Ik word er soms helemaal stil van! Bedankt! 
Daarom kan ik alleen maar zeggen: mijn laatste give-away: ik zal meer dan één iets weggeven! Meedoen kan nog altijd hier
Bovendien vond ik op haar blog nog een heel mooie tekst die passend is bij de hoop gevoelens die dezer dagen door mijn lijf razen! 
7 thoughts on “Gelijkgestemde zielen…

  1. Heel mooi!! Ik heb onlangs deze ontdekt:
    “Loslaten is anders vasthouden” Daar heb ik veel aan gehad (zoontje verblijft al sinds maart in een revalidatiecentrum, dus helaas moeten loslaten…)

Leave a Reply

