Mijn voornemens… dat wordt nog gene kattenpis…

Mijn excuses voor de mottige titel van dit bericht maar het is de waarheid. Het voornemen om Axelle enkel zelfgemaakte kledij te laten dragen, is niet zo een makkelijk voornemen. Aan naaisels geen te kort… Maar ik koop ook héél erg graag kleding voor Axelle. Bijvoorbeeld in de Fred & Ginger! I love Fred & Ginger! De webshop kon ik nog net weerstaan maar ik vrees dat ik tijdens mijn wandelingetje in Gent, komend weekend, wel eens zou kunnen begeven onder de druk van al dat moois dat vanuit de etalage naar mij ligt te loeren… 
Maar omdat we toch héél graag ons zoveel mogelijk aan dat voornemen willen houden, naaide ik drie jurkjes. Simpele A-lijntjes, zalige stofjes… Meer moet dat niet zijn! 
Uitgevoerd in een stappenplan: zondag knippen, maandag afzomen en spelden, dinsdag in elkaar naaien. Het leven van een werkende vrouw! Maar allé… ikke al lang bij dat ik alles georganiseerd krijg en nog naaitijd over heb!
Nog een beetje te groot maar dat mag. Momenteel heeft ze nog meer dan genoeg in de kast liggen! Zag u trouwens dat ik het aandurfde in één van mijn favoriete stofjes te knippen? (Alleen maar omdat ik er nog mega veel van heb liggen.) 
De foto’s zijn niet ideaal maar momenteel kan ik enkel ‘s avonds foto’s nemen… En wachten tot dit weekend… Nee, dat kan ik niet! 😉 
Liefs 
19 thoughts on “Mijn voornemens… dat wordt nog gene kattenpis…

  1. Dat is echt een groots voornemen! Misschien kan je de regel invoeren dat je na 3 stuks naaien 1 stuk mag kopen? Dan kan je komend weekend al naar je favoriete shop… 🙂

  2. Ik heb hier hetzelfde voornemen. In de Kerstvakantie al 3 kleedjes en n tuniekje gemaakt dus de kleerkast zit hier ook vol.
    Maar nu met al die solden in de webshops jeukt mijn vinger ook 🙂
    Ik heb als compensatie de laatste twee weken al zo'n 25 meter stof gekocht, een besparing voor de portemonnee is het dus voorlopig nog niet…

  3. Lijkt me idd een moeilijke opgave! Weet niet of ik het zelf zou kunnen? Die kleedjes zien er wel fantastisch uit! Mijn favoriet is het derde! Super! Heel veel succes komend weekend:-) Ik ben benieuwd of het je zal lukken? 😉

  4. mijn favoriet ook 🙂 is met de stof waar ik niet wou aankomen… toen bedacht ik: hé dit is een winterprint… zonde als het kind het dan pas kan dragen als het zomer is 😉 maar ik heb nog wel een meter en een half liggen… voor volgend jaar 😉

Leave a Reply

