Kids Clothes Week

Het is bijna weer zover… De Kids Clothes Week gaat van start op 27 januari en loopt tot 2 februari! Ik vind het een goed duwtje in de rug om dagelijks tijd te maken voor de naaiprojectjes die hier liggen wachten. 

Ik moet nog even snuisteren in mijn patronen. A-lijntjes zijn het makkelijkst: snel gepiept en instant mooie dochterkleertjes maar misschien moet ik toch voor iets nieuws gaan en vooral iets moeilijk. Een nieuw jasje voor Axelle want het babyjasje wordt te klein, een mooie jurk uit SVDZ, een patroontje van Compagnie M., het Tiny jurkje… Keuze te over maar nu nog kiezen dus… 

Verder moet ik deze week nog een stuk voor volwassenen maken of mijn voornemen voor 2014, met name elke maand iets voor een volwassene naaien, valt onmiddellijk in het water. Als dat maar goed komt…

7 thoughts on “Kids Clothes Week

  1. Hela, ik kan je hulp gebruiken. Ik vind nergens terug waar ik me kan inschrijven (als ik nog op tijd ben ten minste). En hoe kan ik dat allemaal volgen, zie precies ook geen volgbutton. Leekje 🙂 !

  2. je kan nog altijd meedoen hoor 🙂 je gaat naar de site, en onder de eerste foto staat sign up, dat je even om je lid te maken van kcw 🙂 en dan kan je in je eigen profiel aangeven dat je voor de uitdaging van januari wilt mee doen 🙂

Leave a Reply

