Euhm… tijd… wasda?

Het Pfaffje staat te lonken naar mij. De verse Petit Pan stofjes ook. Ook het dromenwerk staat in de rij. Babylief, beginnend wereldverkenner, vindt de mama – tijd leuk. Verplichtingen alla werk die we toch met plezier uitvoeren. Social Media. Familie. Vrienden… 
Het is duidelijk: 24 uur is niet genoeg en toch moeten we het er mee doen. (Ik zei dat hier al zo vaak…) 
Pfaffje zal zich verlaten voelen want sinds de Louisa Dress, rolt er niks meer van onder. Daarom misschien dat mijn hersenpan bijna te klein is. Te veel input, te weinig output. 
Een kledingstuk voor mezelf stond op het programma deze week… Maar euhm: waar is de week naar toe? Voorbij, gepasseerd… alsof ie nog maar net begonnen is…

Best een fijn gevoel; voorbij vliegende weken, een teken (voor mij dan toch) dat ik me goed en content voel. Pfaffje, ik kom er wel weer aan. (Want volgende week is het KCW.) Maar het dromenwerk vraagt ff meer tijd… En voor de beginnende wereldverkenner maken we met plezier veel tijd!

Tijd… objectief vast te stellen via seconden, minuten, uren, dagen, weken, maanden, jaren… En toch blijft de vraag: “Tijd… wasdag?” 

10 thoughts on “Euhm… tijd… wasda?

  1. hier ook een week die voorbij is gevlogen. Ik loop mezelf voorbij. Snipperdag in de crèche vandaag dus dochterlief eens thuis maar helaas…een bende werkmannen de hele dag over de vloer onverwacht en een hoop werk. De naaimachine staat ook onaangeroerd te wachten op actie. Gelukkig in de les dinsdag de pyjama bijna afgekregen..toch iets

  2. Ik ken jou gevoel… dat gebrek aan tijd en andere “verplichtingen”, bij mij ook een hoofd vol, maar het komt er niet uit, nog niet…. Vooral de avondvermoeidheid na een dag werken slaat hier hard toe… hopelijk komt er snel verandering in….
    Toch kijken we uit naar je mooie creaties 😉
    MamaCin

Leave a Reply

