Naaisters zijn vuile mensen!

Of dat is toch hoe mijn mama er over denkt! Altijd en overal stof, al zeker als ge in uwen living durft te naaien! Veel tijd voor dat naaien, weinig tijd voor het huishouden! 
Naast het naaien komt hier ook nog de voorbereiding van onze droom erbij alsook kleine uk. Allemaal dingen waar we graag mee bezig zijn. 
Dingen waar we dan ook graag het huishouden voor laten liggen… Ik wil dat mijn huis hygiënisch is maar chaos? Kan altijd eens gebeuren, toch? De Kinnekes Cloots bedacht hier rond een leuke actie en ik denk dat menig blogsters hier wel kunnen aan deelnemen. 
Ondanks haar vermelding over mijn geregel en dat perfectionisme toch kan, moet ik haar teleurstellen. We doen ons best, organiseren strak maar soms kan het mij helemaal niet deren hoe mijn huis erbij ligt. Althans tot de bel gaat! 
Maar ge moet weten: baby mag ongegeneerd spelen in de living, keuken en living zijn in één, naaien doe ik ook in de leefruimte, werken aan onze droom, koken, … In ons leefruimte gebeurd werkelijk alles! Dus gênante foto’s en/of momenten die komen er binnenkort zeker aan! 
Alvast één gênant moment: als de bel gaat, in de late namiddag, en je nog altijd in u pyjama zit omdat je niemand verwachtte en ffkes u naaiproject wou af hebben! 
Doet u ook mee?
15 thoughts on “Naaisters zijn vuile mensen!

  1. Haha: “Alvast één gênant moment: als de bel gaat, in de late namiddag, en je nog altijd in u pyjama zit omdat je niemand verwachtte en ffkes u naaiproject wou af hebben!” – herkenbaar!

  2. zeg ons ma is ook zo.
    ik heb nu effe te veel werk om steeds alles supernet op te bergen. pech uiteindelijk leef ik in mijn huis denk ik dan.
    dinsdag passeert de poetsvrouw en dan zorgen we dat alles opgeruimd is zodat zij kan toveren met dweil en Mr Proper
    Niets van aantrekken dus… je huis is geen showroom hé

  3. Ik had graag mijn huis aan de kant… tot vorig jaar (je weet wel), toen kon ik letterlijk niets meer en moest ik het wel aanzien. Sindsdien kan ik het ook makkelijker loslaten. Dus ja, soms is het hier huisje chaos. Maar eigenlijk stoort dat me niet zo geweldig meer – zolang het niet de spuigaten uit loopt ;).

  4. haha, ik doe ook mee, vollen bak! (letterlijk en figuurlijk, iedere dag). Soms is het hier handig drie kinderen als uitvlucht te gebruiken maar sshh, dat heb ik niet luidop gezegd..

  5. heel herkenbaar, voor de kids er waren allemaal geen probleem, één kid ook geen probleem (nu ja toen was de hobby er nog niet) tijdens zwangerschapsverlof kid 2kwam de hobby er en uit plaaztsgebrek moest dit wel allemaal op on zeeettafel gebeuren, altijd complete chaos, dus, ook al was ik thuis, nu dus 2 kids (kleinste ondertussen 2jaar) winder gaan werken (28u) ondertussen garage opgebouwd tot bureau/hobby/speelkamer maar nog steeds complete chaos in het huishouden vooral qua opruimen en kuisen dan, veel te veel tijd word besteed aan het naaien en blogs lezen en eigenlijk heb ik me voorgenomen om vooral op het comuter gebruik van mezelf een limiet te zetten en mss een beetje een planning te maken voor het huishouden, want ondertussen stoort het mij wel heel erg dat alles altijd overhoop ligt, je last minute vanalles ligt te zoeken en niet meer terug vind. De keuekn vol afwas ligt omdat je weer maareens bent vergeten om de afwasmachine op te zetten, en zo kunnen we nog lang doorgaan

  6. Nou in pyjama zal je mij niet zo snel aan de naaitafel treffen, want mijn naaitafel staat voor mijn raam in de voorkamer… Oké ik heb een voortuin, maar ook loopvolk richting de Hoogvliet om boodschappen te doen… Dus ik ga wel gekleed achter de machine 😀

    Maar stoffig, rommelig en een tijdelijk (ahum) momentje van zéér grote chaos… ja die herken ik wel… en de rest van mijn familie zal ijverig ja-knikken… Ik heb namelijk andere talenten… en dat is niet op organisatorisch en huishoudelijk vlak… 😀

    Groetjes, Collie

  7. “Alvast één gênant moment: als de bel gaat, in de late namiddag, en je nog altijd in u pyjama zit omdat je niemand verwachtte en ffkes u naaiproject wou af hebben!”
    Spijtig genoeg zo herkenbaar en blij dat ik niet de enige ben 🙂

Leave a Reply

