Give-away-party!

Al even geleden organiseerde ik een give-away waarbij je de prijs zelf kon bepalen. An van Jace did it won. Prijs: een onderonsje met enkele fijne madammen: allemaal blogsters en jawel, naaisters! An maakte mij al helemaal happy bij het betreden van mijn huis, want ze had mijn bestelling ritsen mee. Een hoopje kleur om vrolijk van te worden… 
Rond 11 uur was iedereen ter plaatse, wat niet zo evident was. Want zij, stak nog snel een kleedje in elkaar die ochtend en zij kwam van heel ver. Tijdens de eerste hapjes en drankjes werden we bovendien verrast door bijzondere cadeautjes. Deze straffe madam maakte voor iedereen een pakje, aangepast aan onze eigen voorkeuren. 
En deze madam bezorgde ons een pakje waar we mooie herinneringen in plaatsen kunnen. Vollen bak pakketjes vreugde dus! 
Er werd nogal wat afgebabbeld en gelachen. Bovendien kregen deze dames de kans om als eerste kennis te maken met mijn stoffenvoorraad, binnenkort te koop via de eigen webshop! 
Een groepsfoto kon niet ontbreken. Dus bij deze een zeldzame foto… 
Dames, ik vond het bijzonder fijn en kijk al uit naar een volgende date… 😉 
10 thoughts on “Give-away-party!

Leave a Reply

