KCW #day2

Gisteren zag ik plots overal berichten verschijnen over de kids clothes week, day 1! Ik viel uit de lucht! Hoe kon ik dat nu missen? 
Het antwoord is niet ver te zoeken! We zijn vollen bak bezig met stofpakjes te maken, nieuwe stofjes te zoeken, de website te verbeteren, werken aan onze pr en bestellingen op maat aan het uitwerken. En dat in combinatie met werk en gezin! Een beetje druk dus!
Maar KCW is ondertussen traditie. Bijgevolg ging ik vandaag aan de slag. Helaas nog niet met de naaimachine want ik koos voor de Julia Sweater van Compagnie M. En dat patroon is vooral eerst veel knip- en plakwerk. 
De stofjes werden gewassen, het patroon ligt helemaal klaar dus wie weet slaag ik op dag drie van KCW er in om effectief te naaien! 
Wat ik verder nog te melden heb? De stofjes van Soft Cactus gaan als een trein. Behoorlijk begrijpelijk, als je het mij vraagt! Verder ontmoette ik gisteren een creatief talent die mij een straffe madam vindt! *bloos* Je kan er hier meer over lezen! Linde, bedankt! 😉 
En verder… het is bedtijd dus slaapwel! 😉 
4 thoughts on “KCW #day2

Leave a Reply

