Stilte…

Was het u al opgevallen? De stilte? 
De stilte die niet gelijk staat aan rust. 
Maar de stilte die gelijk staat aan drukte en no me-time! 
Stilte die behoort tot een naaivrije periode. 
Niet gepland! Niet gewenst. 
Maar toch… 
Gewoon geen tijd! En in het geval van een zelfstandige zaak is dat misschien wel een goed teken! Ik klaag dus niet! Alhoewel ik de afgelopen week even dacht te behoren tot het leven van de zombies i.p.v. die van de mensheid! Maar ook dat was eigenlijk mijn eigen schuld! 
Wie plant nu twee beurzen en een trouwfeest in één weekend? Allicht weinig mensen… Ik daarentegen ging ervoor! Mijn perfecte plan om alles te combineren viel echter in het water toen ik niet naar huis raakte op de trouw… Twee uur werd vijf uur… Om dan om 7u30 al terug in de auto te zitten richting beurs.
Pijnlijke ervaring maar dan vooral in de dagen erna… 
Duidelijk geen 18 jaar meer… *slik* 
In alle drukte vergat ik dan ook nog het trouwcadeau te fotograferen (de Iphone kon nog net een foto nemen voor we vertrokken)… We leefden ons creatief helemaal uit en gingen voor de namen van het huwelijkskoppel in hout. Een laagje witte verf en een briefje met de vraag om hun gewenste afwerking door te geven… Zo passen de namen straks helemaal in hun interieur… 
Maar stilte dus… 
12 thoughts on “Stilte…

  1. Wow, wat hebben jullie dat mooi gedaan, die namen ! Ze zullen er zeker blij mee zijn ! Gelukkig kon je er toch op de valreep nog een foto van maken.
    Tja, die stilte, waar gebeurt dat niet he. De boog kan niet altijd gespannen staan zeker ! Fijn dat je zaak goed gaat, ik ontmoette je ook al eens in Mere 😉

Leave a Reply

