She makes me smile…

Ik start het nieuwste blogbericht met een sentimentele titel: “She makes me smile.”
Maar elke moeder zal allicht kunnen beamen dat je eigen bloedjes dat echt wel met je doen…
Afgelopen weekend werd ze al 11 maanden…
Tijd dus om haar feest voor te bereiden! 
We startten met een fotoshoot en voor mij een reden om snel nog een rokje te naaien…
Ik maakte het rokje uit een iets dikker katoentje maar het is er eentje die zijdezacht aanvoelt… 
Perfect dus voor kinderkleding!

Ik koos voor het maken van nog een rokje omdat gezien mijn beperkte tijd ik toch nog een nieuwe outfit klaar kreeg voor de fotoshoot…

Een fotoshoot voor haar verjaardagsuitnodiging met natuurlijk véél ballonnen!

‘t Kind wist niet wat ze zag…

Dank u, lieve Collega, voor de geweldige ballonnentip… 😉

Wat een heerlijke verwondering in haar oogjes…

U begrijpt nu zeker en vast waarom ik extra moest lachen tijdens het maken van deze foto’s… 

She makes me smile…
Over and over and over again…
🙂
26 thoughts on “She makes me smile…

  1. Oh dat stofje!
    De max, verkoop je die ook in je eigen webshop?
    Wij zijn vlinderfanaten! Onze oudste draagt de naam Yara wat kleine vlinder betekend in het Arabisch.
    Enne jullie dochter staat het ook fantastisch, ik denk dat het twee handjes in de taart gaan worden als ik zo het plezier tussen die ballonnen zie!

  2. Oh sorry, niet gezien, voortaan ook de kleine lettertjes meepakken 😝
    Ik weet wat ik morgen ga laten zien aan dochterlief en vervolgens bestellen!!

  3. Super leuk! Erg mooi stofje voor het rokje! De naaikriebels hier komen ook weer op gang… Onze kleine meid wordt ook al 8 weken… Het gaat zo vlug! Genieten, genieten!! Veel succes met de voorbereidingen! Groetjes!!

Leave a Reply

