We hebben de smaak te pakken…

Trouwe volgers hadden het misschien al door…
Anderen ontdekken het nu…
De maaksels die van onder het naaimachien rollen zijn steeds vaker voor mezelf!
Ik heb dan ook de smaak gigantisch te pakken en vind het fantastisch zelfgemaakte kleding te dragen.
Deze week op het menu: een A-lijnrokje!
De niet-perfecte benen moet u er gratis bijnemen. 
De enkelbreuk en het niet meer kunnen sporten laten zijn sporen duidelijk na…
Foto’s nemen met de zelfontspanner blijft moeilijk maar het resultaat lijkt toch beter te zijn dan wanneer manlief zich moeit! 😉

Het stofje is er eentje van Timeless Treasures. Het zit al een tijdje in hun collectie. 
Eerder maakte ik er iets mee voor Axelle. 
Ik had erna niet meer voldoende stof voor mezelf en borg mijn plan voor een rok op. 
Maar toen ik onlangs terug een bestelling plaatste bij Timeless Treasures kocht ik een rol van dit stofje. Onder het mom: het is voor de webshop. 
Maar eerlijk: ik kocht hem gewoon voor mezelf! 😉

Was het door de warmte of de vermoeidheid? Maar het was sukkelaréwerk… Het stiksel van de blinde rits (die perfect gestikt was) kwam helemaal los waardoor het hek van de dam was en ik het tornmesje nog tientallen keren heb mogen boven halen… 

Maar de blinde rits is blind en het rokje is draagbaar,
ook al ben ik van de afwerking niet helemaal tevreden.
Wie weet dat ik op een goeie dag de boel nog eens helemaal lostorn en het gewoon opnieuw doe…
19 thoughts on “We hebben de smaak te pakken…

  1. Mooie stof en je staat er inderdaad heel goed mee! En het is voor mij ook om inspiratie op te doen voor 'volwassen' kleren, want voor jezelf ben je toch altijd iets kritischer dan bij kleren voor de kids (of die staan gewoon met veel meer, dat kan ook ;-)).

Leave a Reply

