Milestone Baby Cards + "Give Away"

Tijd gaat snel, zeker als je kinderen hebt!

Het afgelopen jaar is voorbij gevlogen. 
Zoveel momenten die ergens in het geheugen opgeslagen liggen. 
Herinneringen die we helaas niet altijd zomaar voor de geest kunnen halen. 
Win een pakje Milestone Baby Cards dankzij de Kleine Zebra
Daarom ben ik blij dat ik een jaar terug de ‘Milestone Baby Cards’ ontdekte. Hierdoor heb ik met regelmaat van tijd foto’s genomen van ons Axelle. Het eerste levensjaar word via deze kaarten op een leuke manier vast gelegd. 
Veel foto’s werden genomen maar systematisch trok ik dezelfde foto bij de leeftijd foto’s: Axelle in de wasmand! Het jaar is rond, de evolutie zichtbaar. 😉

Naast de leeftijdskaarten zitten alle andere belangrijke mijlpalen in het doosjes. De laatste mijlpaal die ik fotografeerde was: “Vandaag stond ik voor het eerst.”

En omdat het als mama zo fijn is om op deze manier foto’s van je kleintje bij te houden, mag ik van “De Kleine Zebra“‘ één exemplaar van de ‘Milestone Baby Cards’ weggeven. De Kleine Zebra is een webshop waar ik, al voor ik zwanger was, uren op kon vertoeven, dromend van al dat schoon gerief…  
Wil je een exemplaar bemachtigen? 
– Laat dan een reactie na waarin je nalaat wat je het tofste product op “De Kleine Zebra” vindt. 
– Like hun facebookpagina
– Wordt volger van Liesellove en/of like ons op facebook
Deelnemen kan tot en met woensdag 20 augustus 2014, 19 uur! Veel succes! Ik denk alvast na hoe ik de foto’s tot een leuk geheel kan verwerken…
34 thoughts on “Milestone Baby Cards + "Give Away"

  1. Wat een uitgebreide webshop, gelukkig slaapt de dochter flink 🙂
    Ik vind het behangpapier tof en dan zou ik kiezen voor het stijlvol behang papier 'family tree' voor onze living of het schattig behang papier 'dotty rose' voor de kamer van de dochter!
    En als we dan toch aan 't bestellen en dromen zijn, stop ik nog gauw wat bordjes, zo 'n designstoel,… in het winkelmandje!
    (ik volg via bloglovin' en heb alles op FB geliket)

  2. Oh ze zijn fijn hé die kaarten en wat een zichtbare evolutie van Axelle, ze wordt al groot!
    Ik gaf ze cadeau aan mijn collegaatje (die nu trouwens op bevallen staat).
    Ik ben alvast heel benieuwd naar de foto's die ze zal maken!

  3. Ik ga zondermeer voor de schattigste binnenhuisslofjes van Lulliputiens (het draakje!). Dat thema van Lulliputiens staat al tijden gevlagd voor onze baby-op-komst. Kan ik ook meedoen zonder de webshop van de kleine zebra te liken op facebook? Ik wil het liever nog even geheim houden dat er een kleintje op komst is… Kan dat?

  4. Hoe kan je nu op die site maar 1 favoriet ding aanduiden??
    Dat lijkt me gewoon onmogelijk…

    Ik ben zowiezo fan van inbakerdoeken
    of die schattige eetsetjes
    of de eiersnijder guitar (voor men beste vriend)
    of
    of
    of
    …..

  5. Superleuke foto's. En zou natuurlijk leuk zijn als we ook zo'n foto's kunnen maken met ons meisje.

    Wat ik het leukst vind… moeilijk kiezen, de koekjesuitstekers, of koekjesstempels of een van de leuke dekentjes of … veel te veel leuke dingen natuurlijk.

  6. Wat een leuke foto's! En wat een geweldige site. Je brengt me behoorlijk in de verleiding… 😉 Ik kan bijna niet kiezen, maar vind de blauwe trendy brogues slofjes wel erg mooi! En ik doe graag mee met je give away. Onze kleine spruit wordt over een paar weekjes geboren en dan zouden deze kaarten wel erg leuk zijn! Ik volg je al een tijdje (ook op Instagram) en heb de kleine zebra geliked op FB. Nu maar duimen… 😉

  7. Superleuke foto's! Zo leuk om te zien! Leuk je give away actie. Ik doe graag mee! Wat een ontzettend leuke webshop. Wat ik het allerleukste vind? Pffff..wat moeilijk. Ik vind echt alle leuk. Erg he! Ik vind de bunny lampjes wel heel erg leuk! Ik volg je al ewn tijdje en ik heb de kleine zebra geliked. En nu maar afwachten…

  8. Ik wil héééél graag winnen, gezien ik momenteel zwanger ben 🙂
    mijn favoriete product op de moment is het behang, aangezien we nog een kinderkamertje te decoreren hebben 😉

  9. Ik heb de kaarten pas leren kennen toen mijn sprotje al enkele maanden oud was, te laat dus maar ik nam me voor om ze aan te schaffen voor een volgende. Ik ding dus graag mee naar deze leuke prijs!! En de kleine zebra kende ik al hoewel het nog niet geliked was… Bij deze heb ik dat goed gemaakt! En 1 ding kiezen kan ik niet, ik vind zoveel leuk: de hangmat, leuk speelgoed,…

  10. De kaarten vind ik geweldig en aldus deed ik wel vaker mee met deze soort give-aways! Helaas altijd met pech. Dus wagen we weer onze kans! Mijn lievelingsproduct zijn de konijntjes-ijsjes. Het doet me terug denken aan mijn kindertijd, waar we ook zelf ijsjes maakten in ijsvormpjes! Beiden geliked..

  11. Superleuk met die wasmand! Ik had ze op mijn geboortelijst staan, maar niemand had ze gekocht. Heb er ook niet meer aan gedacht ze dan zelf te kopen en toen ik er wel aan dacht, was Amelie al drie maanden en dus te laat om er nog mee te beginnen. Jammer.

  12. Ik vond de webshop net als jou ook al een hele tijd ge-wel-dig! Momenteel (jammer genoeg) nog babytjesloos (hopelijk komt daar snel verandering in) én hoewel vele babykadootjes me eerder pijn zouden doen nu, de kaartjes winnen, zou ik eigenlijk wel super vinden!

    één item kiezen bij kleine zebra? Moei-liiijk!
    Ik kies voor het Tiny-train behang dan maar! Omdat m'n man er van overtuigd is dat àls er een baby komt, het toch een jongen zal zijn én ik het behang echt wel knap vind!

    Erg leuke foto's zijn het… leuk om ze bij elkaar te zien!

  13. Oh, die kaartjes zou ik helemaal geweldig vinden! Ik heb nu al de pregnancy milestone cards, dus het zou super zijn moest ik de traditie van foto's nemen kunnen verder zetten na de geboorte. Ik heb schrik dat ik bij een tweede kindje veel minder foto's zal nemen als bij het eerste, dus dat zou met deze kaartjes al wel een goede herinnering zijn af en toe 🙂
    De kleine zebra is een geweldige winkel, ik vind 1 product kiezen dan ook onmogelijk… De doosjes zijn altijd superleuk (blikken pennendoosjes ook!), de opbergdozen van Zoopreme vind ik ook super, en ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan.

    Wat betreft een originele manier om je foto's van Axelle te verwerken, ik zag eens in de babykamer de foto's aan een koord ophangen met wasknijpers, vond ik best origineel. Dus, afdrukken, die handel! 🙂

  14. Leuk om te zien hoe snel ze uit die wasmand groeien 🙂
    Het leukste op de site van De Kleine Zebra is voor mij de grote keuze in fleurig behangpapier en dan vooral het 'bloemige strook vliesbehang 'Pop''
    Altijd een vrolijke humeur + kamer met dit behang!

  15. Schattige foto's van Axelle, en wat een leuke evolutie!
    En waw, wat een leuke webshop! Super om rond te neuzen als je zwanger bent. Mijn favoriet zijn de draagdoeken, dat zou ik echt graag proberen als ons kindje over enkele maanden geboren wordt. Ik heb de facebookpagina net geliked.
    De Pregnancy Milestone cards zijn wij nu volop aan het gebruiken, echt tof! Hopelijk kunnen we deze traditie verder zetten met de Baby cards! Echt leuk om die speciale momentjes op foto te hebben. Ik hou mijn duimpjes alvast in de lucht…

  16. Ik heb de Milestone Cards nog maar onlangs zien opduiken op Facebook, wat een bommer:-( Heel leuk, die foto's met de kaarten!

    Net terug van Rozenbroeken lijkt zo'n funky zwemvestje me in ieder geval wel wat!

  17. Ooh die wil ik wel winnen! Heb nu de pregnancy cards in gebruik! Helemaal leuk! De skip hop rugtasjes vind ik helemaal super leuk in de webshop!

  18. Ik zou ze ook heel graag winnen! Bij de vorige 2 nooit gedaan, maar daar het nu (waarschijnlijk) de laatste baby op komst is, moeten we er superhard van genieten en elk moment proberen vast te leggen!
    Voor de moment vind ik de paddenstoellampen wel supertof (3 lampjes) daar op de doopsuikerzakjes paddestoelekes staan 🙂

  19. Ik zou deze leuke kaartjes ook heel graag winnen! Moeilijk om te kiezen tussen al dat leuks van de Kleine Zebra… mijn kleine meid is superfan van de popjes van Corolle, als grote zus in spé zou ik voor haar een paar nieuwe poppenkleertjes, bedje en accessoires voorzien!
    (ellenvanlancker@hotmail.com)

  20. Mmmm moeilijk! Al die keuze: van super leuke Lilliputiens speeltjes, tot mooie knuffels. Maar momenteel in het inrichten bij ons begonnen 😉 En ik vind het Diamond kastje echt schattig voor onze toekomstige kleine meid 😉 Thanks voor de give-away! Die kaartjes staan sowieso op mijn verlanglijstje. Groetjes, Barbara (Barbara_van_hamme@hotmail.com)

  21. Het negenmaanden zwangerschapsplakboek,
    Net besteld,
    Dus het leukste item, is dat boek dat telt.
    Komaan postbode,wees vlug
    En dan bestel ik snel bij kleine zebra terug.
    In verwachting van een tweede wonder,
    Die kaartjes vind ik zo bijzonder!
    Een mooie opvolging van t kind
    Wie maak je daarmee niet goedgezind?
    Mijn versje is nu uit
    Welkom milestone kaartjes voor m'n spruit!

  22. Mocht ik kiezen, dan denk ik dat ik gewoon voor de milestonecards ga. Ik ben momenteel zwanger van mijn derde en zoals ik al kon merken bij de tweede in de rij, er gaan al wel eens milestones voorbij die niet vastgelegd worden. Zo kunnen we er niet voorbij!

  23. De opbergmanden van 3sprouts staan al lang op mijn verlanglijstje. Die zullen binnenkort zeker op de geboortelijst van ukje 2 terecht komen. De milestone kaarten lijken mij alvast ideaal om te vechten tegen het cliché dat er van het oudste kindje altijd de meeste foto's bestaan.

Leave a Reply

