Als je een workshop geeft dan… + give-away!

We werden gevraagd een workshop te geven op het allereerste Femma naaiweekend in Spa!
Twijfel alom of dat wel ging lukken…
Tenslotte:
een eerste keer is altijd spannend!

Een beginnersproject werd gezocht.  We kwamen uit op de Clutch Van Elisanna! Sofie was zo lief om ons de toestemming te geven het te gebruiken! Nogmaals dankjewel! Het geven van de workshop vond ik heerlijk om doen en de resultaten mogen gezien worden! 

Zelf maakten we ook twee exemplaartjes die hier nu staan te pronken op de bureau. Ik geef ze niet weg want ben er zelf veel te blij mee, maar wil je ook een eigen tasje maken? Dat kan! 
Liesellove geeft een stoffenpakket weg waarmee je zelf aan de slag kan gaan! Want het geven van de workshop maakte mij bijzonder blij (smaakt naar meer) en de bloglovinteller passeerde de 900 volgers… Tijd om te vieren dus! 


Wat moet je daarvoor doen? 
Laat onderstaand een reactie na met welke clutch/tas jij wil maken, nog beter zou zijn als je ondertussen vertelt welk stofje je uit onze shop daarvoor wil gebruiken, like onze facebookpagina en doe dat allemaal voor donderdagavond 22 uur! 
Vrijdag maken we een winnaar bekend!
Succes! 😉 
89 thoughts on “Als je een workshop geeft dan… + give-away!

  1. Knap hoor al die clutchkes tesamen: love it…
    Liken van de FB pagina en volgen van je blog doen we al langer…
    Welke tas ik zou willen maken: ik zou mij eens durven wagen aan een Blanche van Swoon Paterns voor mezelf en dan wel met de stofjes: Posies in Mint en Connect The Dot in Mint
    MamaCin

  2. Ziet er super uit !! Altijd al willen maken, zo'n clutch van Elisanna 🙂 Ik zie dat wel zitten in de stof 'Strawhat blue' en liefst het modelleke met de knoopjes. Die van stof voorzien, dat ga nog 'n uitdaging worden … But life is all about challenges he?

  3. met de feestdagen in het vooruitzicht ! geef maar Christmas Time Gnomes. Is mooi als pakje onder de kerstboom !

  4. de clutch heb ik nog nooit geprobeerd te maken en wil ik zeker nog maken en dat graag met de tweetlytweet bird stof uit je shop, zo lief 🙂
    fb kan ik niet liken, heb geen profiel maar hopelijk maak ik toch een kansje
    groetjes
    veronkiedw.blogspot.be

  5. Heel mooie clutchkes! Dit staat ook nog op mijn to do lijstje. Maar wat ook op mijn to do lijstje staat, is een tas voor mijn 10-jarige dochter! Stofkeuze is geen gemakkelijk opdracht voor een beginnende tiener. We zouden kiezen voor de Alice uit Mijn Tas met de stoffen Mini Zebras en structuur. En nu nog hopen dat we uitgekozen worden!

  6. Ik ben helemaal weg van die tweetlytweet blue, wat een heerlijk stofje. En dit combineren met een uni-stofje en dan leuke bijpassende knoopjes maken. Ik zie het helemaal zitten om de clutch eindelijk eens uit te proberen.

  7. Ik zou de tas uit Stof Voor Durf Het Zelvers wel eens willen maken. De stoffen die mij daarvoor het meest aanspreken zijn: het zwarte leer gecombineerd met de nightfall stof

  8. De clutch (2de met knoopjes) staat op mijn lijstje om mee te nemen naar het werk met al mijn spulletjes in zodat ik niets meer kwijtraak 😉
    Zou dit graag in Bambi Blauw hebben heel mooi leuk stofje en bij een clutchke mag het al eens iets feller zijn hé 😉
    Geliked heb ik (naam jasmien Veeckman )

  9. Ik zou Rosalie of Celeste willen maken uit het boek 'mijn tas'. Bijvoorbeeld met Golden Garden Teal van Alexander Henry. Of met Chickadees van Timeless Treasures.
    Inspiratie genoeg, dus een lapje stof zou goed van pas komen 🙂 !
    Lynn Verhoeven – lunn_1991@hotmail.com

  10. Ben heel tevreden met mijn clutch die ik tijdens de supergeslaagde workshop met Lies op Femma weekend gemaakt heb (zwarte met gouden bolletjes-stof).
    Bedankt Lies!!!

  11. Ik ben geweldig blij met mijn clutch, gemaakt op het femma naaiweekend. Deze wordt hier elke dag gebruikt.
    Bedankt voor je hulp Lies!
    Maar nu ik weet dat het helemaal niet moeilijk is zou ik hem nog eens willen maken in het stofje Nightfall Dot. Deze werd door Carolien gemaakt en was zo schoon.

  12. Waauw, wat een leuke clutches allemaal! Ik zou heel graag ook zo'n clutch OF een Celeste (uit mijn Tas) maken uit Posies in Grey van Camelot, misschien wel met een voering van Polka Dot in mint (ook van Camelot) 🙂 Prachtige stofjes!

  13. moeilijk kiezen tussen die stofjes zenne, ik val nogal voor die met de foto's van herfstlandschappen met herten en zo maar dat is wat te groot van print om ene zakje mee te maken dus kies ik voor de schattige vogeltjes ' chickadees ' . Ik wil al lang eens een ' menina ' maken trouwens …

  14. Ik zou graag de wiske tas maken uit: Mijn tas. Stofjes die ik daarvoor zeer geschikt vind: Ne combo van Birds on Branches en Sketch basic cherry van Timeless treasures. Fan van!

    Groetjes

  15. Ik wil graag de dorothy day tripper maken in dat leer! Roze of mint… en dochtertje lief is zot van de bambi's op blauw! Nog veel werk dus 🙂

  16. Oh… Ik wil nog zoveel tasjes maken 🙂
    Maar dat er eentje komt met het stofje 'Brambleberry Mint' is zeker!! (en als ik niet win, moet ik het dan maar zelf kopen)

  17. Ik zou de flowerbed Yellow nemen in combinatie met een effen lemon kleur erbij … zodat het kan gemaakt worden zoals voorbeeld 2! Ik zie het zoal voor mij….

  18. Waaaw, zo'n mooie tasjes maakte jullie daar.
    Ik zou de Lena tas uit 'Mijn tas' willen naaien… Met een stofje van “Art Gallery” namelijk een combi van 'Arizona: Tomahawk Stripe' en 'Arizona: Clay Sundot'. Gedurfd maar goed te doen, denk ik!
    Groetjes Sofie, zal het ook delen op mijn blog, zie tabblad give away's 😉

  19. Ik wil al een tijdje de Dottie Vintage Bag van Swoon maken. Een combinatie van Hadley Shadow Dot Hydrangea en Tweetlytweet Blue zie ik daarvoor helemaal zitten!
    En je facebookpagina ga ik direct liken!

  20. Ik zou graag de buttercup bag maken met strawhat yellow en flowerbed yellow.
    Of de dorothy day tripper in apple gold
    Of … (is het al duidelijk dat ik niet kan kiezen, weeral zoveel nieuwe mooie stofjes!)

  21. Oh wat ben ik gek op strawhat Blue of blue bird.. Wat een moeilijke keuze! En dat combineren met een zacht gele biaisband. Ik zie het al helemaal voor mij! Ik zou zo graag een work shop volgen bij jullie, maar het ik geraak er jammer genoeg niet.. :-/

  22. Ik zou graag een weekendtas maken, misschien uit “Mijn tas”. Of misschien staat er een leuke in “Zo geknipt 2” die binnenkort uitkomt? Het stofje Nightfall dot van Camelot lijkt mij daar wel mooi voor!

  23. Ik zou de clutch van Elisanna of de Coraline clutch van Swoon maken, met als buitenkant het nepleer in goud en als voering de brambleberry mint. ❤

  24. Och wat vind ik die clutch met de knoopjes “wijs”. En dan natuurlijk in Jones Starred van Free Spurit met de uni katoen Tango van Free Spirit. En nu vlug op verzenden klikken voor ik het in mijn hoofd krijg dat ik deze wil maken met nepleer 😉

  25. Ik zou de zwarte birds gebruiken voor de buitenkant en strawhat blue voor de binnenkant, als die kleur tenminste matcht met het groenblauw in de birds-stof. Anders gewoon polkadots pink als contraststof!
    En ik zou gaan voor Leonie uit Mijn Tas… <3

  26. Misschiennog leuk om te weten: de tas draagt zijn naam namens mij! Uit alle naamsuggesties werd mijn naam gekozen en als prijs krijg ik het patroon. Ik mis alleen nog de stof 😉

Leave a Reply

